07 June 2011

Zile de TIFF - in trecere pe la laptop

Pentru ca la Centrul de presa TIFF nu ma pot concentra sa concep posturi de blog, pentru ca plec de acasa curand dupa ce am trezirea si ajung tarziu in noapte, nu apuc sa scriu pe aici prin ce experiente trec. Fac totusi un rezumat, bloggeri oficiali sunt destui care sa descrie cu profesionalism ce inseamna TIFF 2011.
Am mentionat in postul anterior ca fac parte din departamentul de Press & PR, unde nu se intampla nimic palpitant. Avem o portie de jurnalisti care isi petrec ziua acolo pentru a ne asalta cu complimente si libidinosenii, altii care sunt pierduti in spatiu si trebuie ghidati/recuperati, altii care stiu exact ce au de facut si profita din plin de acest festival. Munca e putina, cafeaua e tare, internetul de la centru are viteza buna. Mi-a placut si la aeroport: racoare, canapele confortabile, aspirina efervescenta, oameni interesati sa primeasca AperiTIFF-ele, program ales de mine si colega.
Am apucat sa merg si la filme si evenimente extra-TIFF, iar acum ma grabesc la un examen, caci daca termin in timp util ajung si la On/Off-ul celor de la TVdece, ca mai apoi sa merg la intalnirea cu RObotzii, caci pentru proiectia Odessa in Flacari de la Bontida nu mai exista bilete. Undeva intre vreau si un film, vreau Somewhere al Sofiei Coppola; sau proiecta 3d Cave of forgotten Dreams. si GANDU, neaparat.
Cine si ce imi mai recomanda?
P.S.: Am inceput un mini-jurnal fotografic legat de TIFF, il gasiti AICI.

No comments: