03 June 2011

Multi-tasking is my life

Am abandonat blogul pentru ca m-am concentrat putin (mai mult) pe alte activitati. Momentan sunt preocupata sa-mi finalizez portofoliul foto care are mai multe ramuri si imi ia o mare parte din timp. Apoi am, pe langa facultate, ore in sir petrecute in programele de la Adobe pentru postere, flyere si altele pentru cautare de muzici. Ca sa stiti exact cu ce ma ocup, verificati B.H.C.B. , La Chambre du Chat si New Disorder.
Am intrat si in sesiune, cu mainile si cu picioarele, dar si in programul de voluntariat de la TIFF 2011 la departamentul Press and PR. Cand ma gandesc ca urmeaza si IRAF-ul, sunt multumita ca imi ocup timpul in mod constructiv. Pentru cel din urma voi fi chiar fotograf oficial.
Se pare ca va trebui sa aduc pe aici multe update-uri, nu pot divorta de blog si nici nu pot tine doar pentru mine aceste experiente.
Asadar, va recomand sa va mutati in Cluj-Napoca pe parcursul acestei luni - Multiculturalitatea este cuvantul lui iunie.

No comments: