14 June 2011

Dintr-un festival in altul

Dupa activitatea "intensa" in online va puteti da seama ca in offline totul e invers proportional zilele astea. pe langa examene pe care mi le programez in functie de ceea ce am de facut extra-scolar, am terminat cu un festival minunat, TIFF, si am inceput munca pentru International Romani Art Festival. De data aceasta sunt coordonatoare de fotografi si fotograf oficial. Sunt foarte incantata si multumita de echipa de voluntari, cam toti stiu exact ce au de facut si muncesc din greu pentru a-si finaliza sarcinile; ba mai mult, am senzatia ca intreg festivalul se bazeaza pe ei (noi). Coordonatorii de departamente isi organizeaza foarte bine echipele si sunt mereu in contact cu ele, iar uneori ma mir ca indatoriri atat de importante au ramas pe capul lor. Sunt sigura ca rezultatul general va fi foarte bun si ca mutarea festivalului in Cluj-Napoca a fost o decizie inspirata.

Pentru informatii despre activitati si programul festivalului va recomand site-ul oficial sau pagina de facebook. Avem si twitter.  Noua locatie a IRAF-ului este strada Potaissa, dar impanzim orasul si ne gasiti si in Irish Music Pub pentru after party si Dubioza Meeting, La Gazette va avea lounge si bar pe parcursul festivalului, iar alte surprize va las pe voi sa le descoperiti pe paginile mai sus mentionate.
Daca suna tentant sa castigati invitatii la festival, dati-va cu parerea AICI.


This is a friendship of a beautiful beginning!


2 comments:

Geza said...

Da-ne o mana de ajutor si tu, si scrie despre marsul biciclistilor din Cluj, editia aniversara de 4 ani de pedalat lunar prin oras (22 Septembrie 2011):

http://www.facebook.com/event.php?eid=268890003139559

tigara electronica said...

la cat mai multe, imi place ca apar si aici evenimente mondene tot mai des, ca ciupercutzele.