30 August 2009

having fun with feedjit

Ce imi spune nenea feedjit azi-funny:

"Pondicherry arrived from google.co.in on "Sunaina and Earl Grey: fuck" by searching for sunaina fuck. "

"Bremen arrived from blog.mactv24.de on "Sunaina and Earl Grey". " -- ma are trecuta in feed la graphik/design. motivant.

"Mountain View, California arrived on "Sunaina and Earl Grey".-- a trecut ieri de 5 ori intr-o singura ora pe aici.

si Egiptul e asa, in vizita...*whistling*


"Puchong, Selangor arrived from search.yahoo.com on "Sunaina and Earl Grey" by searching for sunaina breast photos. " - breasts, again.

"
Coimbatore, Tamil Nadu arrived from google.co.in on "Sunaina and Earl Grey: About breasts" by searching for sunaina's breast." sanii mei sunt foarte cautati :D

"Suceava arrived from google.ro on "Sunaina and Earl Grey: Inceput de luna in forta" by searching for darkman_c@yahoo.com." - Cine il cauta pe Catalin dupa mail, pe gugal?!


2 comments:

phat said...

Si la mine vin astia in vizita din tari de care nici n-am auzit..:))
Ziua mea a fost acu 2 saptamani. De ce intrebai..?:D

phat said...

ah, in cazul asta, ziua mea e maine..:))