18 August 2007

Lada cu zestre

Facand azi curatenie prin calculator - era dezastru pe aici,am mai golit hardu` ca saracu gemea de muzici ,clipuri si filme, plus ca am si niste virusi frumosi - am descoperit niste chestii pe care uitasem ca le-am facut: fundaluri pt pozele de album ( de final de liceu). Cateva imi plac, cateva sunt total pe langa stilul meu...dar `proprietarilor` le-au placut. So here they are...niste pareri/critici/chestii nu ma supara ;)

Acesta e al meu (primul facut, nu prea reusit)

Acesta e al prietenului meu, cica "la piece de resistance" :)

Acesta e al celei mai bune prietene a mele :

3 comments:

Bonjour said...

si aici te gasesc =))
esti fantastica =))

a d said...

eu vreau doua dintre ele sa le pun pe un perete secret.
m-aui lasa sa scriu pe ele si altceva?

Anonymous said...

vai cata arta, da cu brushuri intruna ca iese deviatia :)