27 August 2007

Admitere


Sorry guys, am fost ocupata cu pregatiri pt admitere. Joi plec spre Bucuresti, am o tona de emotii si nu dorm noaptea din cauza asta. Stiu ca sunt sanse ca marele meu vis sa nu se indeplineasca,and it freaks me out. Ma gandesc serios sa imi depun dosaru si la Spiru, desi probably it`ll suck big time...dar vreau sa fac o facultate si daca se poate sa fie legata de ceea ce ma intereseaza.
Emotii - emotii - emotii...texte - texte - corectari si alte chestii. Wish me luck, i`ll give you a beer :D


4 comments:

Bonjour said...

good luck. ai sa-mi dai o bere cand ma intorc. MULTA MULTA bafta. serios. de ce nu te duci la Litere?

Ana said...

Iti tin pumnii! Nu ai sa ajungi la Spiru! Bafta :)

Anonymous said...

hei, imi place mult blogul tau, am sa te adaug in blogroll.

*nu trebuie sa postezi comment-ul asta.

Adinaaa said...

Hmmm... la ce ar mai fi admitere in perioada asta? Arhitectura? :D Best of luck.

Ce tare apare mai sus "apa plata spunea... ai sa-mi dai o bere" :)))))