11 May 2010

22 mai buni ca altii

Sunt balbaita. Cand ma intreaba lumea cati ani am spun 2...2. Finally. Ii sarbatoresc de 3 zile, pentru ca merit. Pentru ca prietenii mei nu au uitat de mine, pentru ca toti oamenii pe care mi i-am dorit alaturi de ziua mea, au fost aici. Sau acolo. Am vrut un chef restrans, cu un vin si ceva mancare. A iesit de-o orgie. A iesit o nebunie cum nu a fost nici de majorat. Inca mai bem si ne uitam la poze sa punem cap la cap evenimentele. Inca mai realizez, alaturi de Suz, ca noaptea se vineri spre sambata a fost un copy-paste al onomasticii mele din 2008. Tot un drum, tot o masina, tot 2 oameni excelenti, tot noi doua. Iar sambata ne-am luat revansa: undeva in jur de 10 oameni, mult vin, mancare, prajituri, poze pe care nu vrem sa le facem publice si voie buna. Mi-a tremurat putin inima, dar s-a reparat totul dupa 1 a.m. Acum am  o coada de vulpe ce vibreaza de multumire.

2 comments:

lain said...

la multi ani frumoaso :)


btw. faina piesa.

Sunaina said...

senchiu senchiu tanti! >:F<

ala e hug cu colti de vampir :D