09 February 2010

aaaand the weekend was legendary!


Dupa ce am dansat ore in sir alaturi de o ceata de turbati in Midi, pe sound-urile lui Leizaboy si A-Skillz, s-a intamplat "minunea": rotula mea a luat-o razna si si-a schimbat locul. Lesin, panica, Sandu si Raul ma duceau in brate, geanta mea era disparuta, fetele agitate...cel mai bun mod de a-ti incheia o super seara :)) Mi-am recuperat toate accesoriile, mi s-a pus rotula la loc, au avut grija de piciorul meu cu gheata, vodka, Ben-Gay, paine cu ou si afectiune. Thank you guys for being there for me (in special unei persoane)! Dupa 2 zile de umblat cu coada de la matura dupa mine,acum ma deplasez singura si fara ajutor. Inca un pic si voi fi gata de party si foto! :)
partea stanga a fotografiei imi e necunoscuta,dar am baut bine impreuna:)) Targu Mures is good!

No comments: