03 June 2008

trancepotter



Nu am somn. Ma gandesc la toate ideile inteligente pe care le-am avut peste zi si pe care vroiam sa le transpun aici, insa durerea de coloana si oboseala psihica nu ma lasa sa ma apuc de scris asa ceva. Parca imi vine sa scriu pe hartie...iar mi-am umplut agendele de siruri de cuvinte invelite in aroma de scortisoara... M-am uitat azi si am vazut pagini intregi pline de ganduri,de impresii,de versuri de citate,de poze,de articole,de bilete de tren, de trifoi cu patru foi.Dar mai ales de desene. Asa arata agendele mele adunate in timp.

Mereu am intrebari,mereu caut ceva,mereu citesc ceva. Altfel simt ca mi-a trecut ziua degeaba. Nu pot trai fara sa imi clatesc ochii cu niste fotografii proaspete. Fara sa intreb un om ce face.Dar cel mai important e ca nu mai pot trai in lumea asta superficiala... Taximetristul care m-a dus in una din zilele trecute la serviciu a inceput sa mi se planga legat de niste cantareti de muzica populara. Mai exact de un cuplu de astfel de cantareti. Era intrigat de faptul ca barbatul din relatie o tinea prea din scurt pe sotia sa. Si ca asta se vede si pe scena. Vroia ca cei doi sa ia exemplu de la alt cuplu celebru de cantareti populari,care fac o echipa buna si care nu se inseala pe fata. Am ramas perplexa. Nici nu stiam cum sa ii alin "durerea" saracului sofer. Era atat de traumatizat de concertul la care luase parte inainte...


Si atunci ma intreb cat de grave sunt problemele mele in comparatie cu ale unui om normal?! Sau care e limita pana la care te poti trece pe lista de oameni cu picioarele pe pamant? Eu una prefer sa ma consider cu capul in nori si picioarele adanc infipte in solul incalzit de soare. Prefer sa gust putin din senzatia data de fiecare.


Ma simt ciudat. Stiu ca vreau sa ma tina in brate. Vreau sa merg,sa ii bat la usa, si asa somnoros cum e, sa ma sarute pe frunte.

---------------- Now playing: The Presets - Girl And The Sea
via FoxyTunes

No comments: