30 May 2008

cum a inceput "treaba"

iar am intrat pe blog. iar imi cenzurez gandurile. stiu ca trebuie sa ma multumesc cu situatia. "Daca nu-ti poti schimba destinul,atunci schimba-ti atitudinea!" ne sfatuieste Amy Tam. E o idee atat de buna incat o pot folosi pe post de motto.
sunt optimista.ca de cele mai multe ori. ma uit in urma si zambesc. 5 luni care mi-au dat viata peste cap. oameni care au intrat pentru o clipa in ea si au pus cate o piesa din puzzle la loc. multe multumiri. si scuze,celor carora trebuie.

Noapte grea,cu intalniri ciudate si alcool.mult mov in par.si pe fata.patul unei prietene.soarele prins pe genele mele.
Ea:"hai ca e ziua mea,ai uitat?trebuie sa mergem!"
Eu: "sunt mahmura, sunt in afara orasului,nu pot..."
Ea: "vin dupa tine in 10 min"
Eu: " esti nebuna"
Ea: "nu-i o chestie noua"

si a fost cea mai frumoasa zi din noua mea viata...desi aratam mai rau decat o vrajitoare,cu parul ravasit si cearcane si o privire de "da-te"... Nu a contat. acolo,rupti de lume,a aparut El. atunci cand aveam mai mare nevoie de asa ceva. a aparut exact ca o tornada. una pe care o vreau iar si iar si iar si iar...si iar si iar si iar si iar... :) supradoza de energie,de fluturi in stomac si de senzatii.
atunci am zis clar ca e mana destinului.o mana uriasa, masculina, cu amprente bine conturate...

chestiile bune se intampla atunci cand te astepti mai putin...iar pentru mine,fiecare zi de atunci inainte a fost o surpriza. sper sa dureze cat mai mult...pentru ca asa o siguranta nu am simtit demult..si asa o incredere in mine nu mi-a mai dat nimeni de si mai mult timp...
gata.pot scrie randuri in sir despre cea mai plina luna a mea de anul asta...Mai(cu putin din aprilie)...nu va fi numai ziua mea de nastere de acum incolo...

departe de gandurile despre mine, dar foarte aproape de sufletul meu, este si o Ea. careia ii tin pumnii.are un weekend palpitant in Cluj.abia astept detaliile. stau cu telefonul langa mine in speranta ca da inca un semn :)

No comments: