12 May 2008

walking on sunshine


Asteptand sa apara in peisaj juniorul clanului sau, am facut trafic de piese. Undeva pe la mijlocul drumului am inceput sa vorbim prin telepatie.{ e o noua moda; vezi ASTA ca sa intelegi.e noaptea zilei mele de nastere } O piesa...cateva cuvinte care se legau strict de ce era in capul celuilalt..nicio legatura cu ce vorbisem inainte..inca o piesa...Discutii aparent abstracte,dar cu mult subinteles.
Am inceput sa detest tot mai mult messul,nu are intonatie. Am inceput sa il apreciez tot mai mult pe EL. Am reinceput sa cred in destin,pentru ca am motivele X, Y si Z. Am senzatii care nu m-au mai cutremurat pana acum. Si nu se intampla nimic care sa ma lamureasca in vreo directie.Am mai multe intrebari. Daaar imi convine situatia asta. Stiu ca nu mai e cazul sa grabesc nimic. Ceva e prea frumos ca sa fie adevarat,totusi. Cum ziceam zilele trecute: "If i can have this, i can have everything". Si cum eu nu sunt norocoasa de felu meu....
He he. oricum some things have been said.Si reactiile au fost productivo - pozitive. oricum am avut cele mai frumoase zile.oricum nu pot sa descriu ce a fost. e mai presus de cuvinte.e o chestie de magie. altfel nu inteleg ce e cu tremuratul asta.si de ce nu pot dormi; iar inima se comporta de parca as fi baut 4 cafele tari.
Simt zilnic cum ceva in mine reinvie. cum isi trage puterile din cei din jur si mai ales din EL. oricum zambesc atat de des incat ma dor obrajii. mama mi-a spus ca am ajuns sa rad in somn.

Apropos de puteri.uite-
AICI. Stiu ca e lung cantecul,dar merita citit fiecare vers. Mi L-a trimis in clipele alea telepatice. Stia ca am nevoie de asta.Stie mereu ce sa zica, ce sa faca. EL STIE.

No comments: