12 May 2008

Peace in the inland empire.



Azi am avut o ciorba de idei. Trebuia ca de obicei sa imi umplu memoria telefonului cu ele sau buzunarele cu bucatele de hartie scrise,dar am schimbat planul. am hotarat ca voi reincepe sa scriu, mi-am pierdut stilul. Am hotarat ca voi reincepe sa desenez...nu am mai facut asta din clasa a 9a...Ambele au fost stopate datorita unor mici/mari dezamagiri. Ba nu am putut ramane la Liceul de Arta unde era viata mea ( pe parcurs descopar cat de legat imi e destinul de acel liceu), ba nu am putut sa fac facultatea pe care mi-o doream, ba nu a avut incredere in mine cine trebuia. Dar cum am repetat,mi-am schimbat viata.

Este un citat care s-a dovedit a fi motto-ul meu in viata: "Trebuie sa fi trait nelinistea asteptarii ca sa cunoastem pretul timpului." - Edouard Estaunie. Are exagerat de multa dreptate in ceea ce spune. Si s-a dovedit in timp si chiar si acum sunt intr-o perioada in care aceste cuvinte ma reprezinta, ma impaca cu situatia, imi dau incredere.

Astazi s-a nascut nepotelul Lui...si am si pt asta niste versuri chiar interesante:
"And when a child is born into this world, it has no concept of the tone the skin is living in." Tudor se numeste si va creste intr-o familie cel putin excelenta. Arhitectura,balet,sporturi extreme, oameni inteligenti. Norocosul!!! Nu stie el ce viata il asteapta! Numai sanatate sa aiba!!

Cedez.Mi se pierd cuvintele si gandurile printre poze si cascaturi. Am avut cel mai special uichend din acest an. Fiecare zi din el m-a surprins, ceea ce m-a determinat sa ma las de facut planuri. Mai putine asteptari, mai multe bucurii. Asta nu inseamna ca voi fi superficiala. Nici pe departe. Doar ca am descoperit bucuriile vietii. Chiar e peace in the inland empire,cum zice titlul.

Pe final, uite ce mi-a trimis:
"
I've got sunshine On a cloudy day. When it's cold outside, I've got the month of May.".

No comments: