23 May 2008

over and out.



Gata bagajele. gata biletele. gata rezervarile. deloc gata emotiile. mai am putine de rezolvat si ma pot numi plecata. mai am de facut o vizita pe la parintii lui Suz sa le arat ca sunt fata buna,cu picioarele pe pamant si ca poate fi in siguranta cu mine (macar parintii altora sa creada asta) . apoi mai trebuie sa ii trag un hug lui Roll, sper sa ajunga ianinte sa plecam noi. Azi, prima zi de concurs. Tinem pumnii pt baieti. But i sooo much trust them,clar venim acasa cu deiplome si cupe si chestii, pe langa amintiri frumoase. Am avut si portia de nervi de dimineata, ca altfel nu se poate. Iar o vizita neasteptata, pentru ca tata stia ca eu azi plec din oras si ca mama e la serviciu, deci clar nu banuia ca o sa fie cineva prin zona. Ma roooog, din cate vad avem vieti separate total, cu accidentale intalniri de maxim 7 minute. El cu femeia lui, eu cu masculul meu. El cu drumurile lui, eu cu bucuriile si planurile mele. Gata, plec sa ma bucur de cadoul meu. Bunicii mi-au dat de ziua mea bani cu care voi merge la Bucovina OffRoad Challenge. Uai, am 20 de ani...schimbare de prefix,schimbare de viziune asupra vietii.Nu peste noapte,normal.Aceasa s-a intamplat incet incet,in timp.

"I tried to be chill but you're so hot that i melted "

No comments: