01 March 2008

MARCH is my MAGIC month



Prea brutal inceput de an. Demult nu am mai avut ochii asa deschisi. Demult nu mi-am mai dorit sa derulez timpul,sa ma vindec si sa pot sa o iau de la inceput. Mr. Sun,i know what i'm missing,be sure of that.Nu te-am meritat si nu ai meritat asa ceva. Pentru o noua relatie nu am putere deloc. Dar sa redevin EU,imi adun energie din fiecare persoana de langa mine.E asa bine sa nu mai ranesti pe nimeni intentionat,sa calci cu mai mult curaj.

Cica in tot raul e si-un bine. Binele meu stiu unde putea fi...Era cazul sa primesc si eu un tir de sentimente si respect...dar momentul nu e deloc la fix. In capul meu e mai mult decat harababura.Dar incerc sa profit de fiecare moment de libertate si singuratate.Luna martie mereu mi-a adus surprize,de toate felurile.Vad ca si asta a inceput "miraculos".

Azi a plouat spre seara,zici ca vremea mi-a citit sufletul. Regret ca maine nu voi putea merge cu motocicleta, si nici la planorism. Ne luam revansa altadata.

"the grass is always greener on the otherside
the neighbour's got a new car that you wanna drive
and when time is running out you wanna stay alive
we all live under the same sky
"



----------------
Now playing: commix - how you gona feel (feat steve
via FoxyTunes

No comments: