27 February 2008

fresh?!

Printre multe chestii pe care vreau sa le uit,asta seara mi s-au spus niste lucruri care imi schimba total parerea dsp mine. poate ca totusi nu sunt asa un rahat de om cum ma vede cineva. sau poate nu conteaza cum acel cineva ma vede :) Acest post ar trebui sa fie unul prin care sa ii ridic in slavi pe toti cei care imi sunt alaturi,dar nu are rost sa ii mentionez atat timp cat se stiu ei.
Am avut o seara extra-sad,dar vorbele a 3 persoane au transformat-o intr-o baterie noua,plina de energie si self esteem,de putere si de tot ce aruncasem
deja la gunoi ca era prea folosit. Uai,deci atat respect am adunat zilele astea pt prietenii mei...ceva inimaginabil.I'll keep them forever.Avandu-i langa mine n-o sa am sansa sa ma simt singura si goala. Thank yooooouuuu!!!!

Damn,what doesn't kill me makes me kill :)
Ah,si un citat dintr-o persoana care ma suporta de ani de zile:
"X: tre numa sa vezi in oglinda ce esti de fapt
X
: si daca ai vedea ce vede restu lumii.. ai fii f multumita"

----------------
Now playing: Conjure One - Sleep (Solar Stone's Afterhours Mix)

No comments: