21 July 2007

Bed for Love

Am dat azi, datorita stimabilului Matei, de blogul lui Tudor Chirila.Stiu ca il vizitasem mai demult dar uitasem sa salvez linkul si nici nu am fost atat de isteata incat sa incerc varianta cu numele sau. Mi se pare foarte interesant ce am gasit pe acolo. Nu multi artisti din tara noastra sunt in stare sa se deschida in fata publicului si sa intre in contact cu acesta. Insa Tudor a recurs la blog si face din el ceva chiar catchy...Ma uimeste cu unele din instantaneele sale,chiar reusite. Sunt prea obosita acum sa ma apuc sa fac critica fotografica si nici nu e cazul, el nu se considera mare artist fotograf, le face din placere. Ce am gasit la el si doresc sa va `instig` si pe voi sa verificati si de ce nu, sa participati, este asa-zisul joc "21 de cuvinte"...insa va las sa aflati mai multe chiar de la "locul faptei"... Imi place sa vad ce scriu si altii si in care cuvinte ma regasesc...

Anexez aici o fotografie mai veche cu el...probabil cea mai reusita pe care mi-a prezentat-o Google-ul cat am cautat pe el... Imi aduc aminte cand a avut Vama Veche concert in Baia Mare si Tudor Chirila s-a hotarat, acum cativa ani,intr-o seara, intr-unul din localurile de aici, sa isi tunda parul. A luat o foarfeca si jos cu coada. Nu va imaginati ce batalie a fost pe acea bucata de par...si cum lesinau fetele cand o vedeau...*Nu am fost de fata, mi-au spus niste cunoscuti care erau prin zona, din cate am inteles.

No comments: