13 July 2010

Atentie la SCHLITZ

Am din cand in cand momente in care imi promovez prietenii talentati pe blog; pana acum am trecut prin partea vizuala a artelor, de aceasta data insa ma opresc la cea muzicala. De felul meu, ascult tot felul de muzici, niciodata nu stiu cu ce pofte ma trezesc, iar activitatea mea in cadrul Clujlife m-a obisnuit cu toate stilurile muzicale.

Dupa cum ziceam, azi va prezint trupa SCHLITZ : Cosmin (Bistrita) la voce si chitara, Dan (Cugir) la bass si Tudor (Baia Mare) la tobe. Ii gasiti pe MySpace unde se pot asculta si singurele piese inregistrate, sau pe minunatul si celebrul Facebook. Ei canta ceva cu punk si rock si pop aruncate intr-o oala si trecute prin degetele fiecaruia pana iese o aroma delicioasa. Sunt trei tipi destul de turbati de felul lor, fiecare fiind un condiment potrivit ciorbei de care va spuneam.
Mi-au placut din start! Cand i-am vazut live prima oara, in ianuarie, nici nu stiam ca s-au format la Cluj, nici nu stiam ca desi nu activau de mult timp aveau deja un numar destul de mare de concerte in spate; m-au surprins intr-un mod pozitiv si abia am asteptat sa ii vad si la alte concerte unde am reusit sa adun prieteni si groupies alaturi de care sa ii sustin.
Intre timp si-au facut rost de un logo, un banner, un mini-turneu prin Romania cu Dirty Tactics (USA) si Bangers (UK) si au ajuns in etapa a 2a la Stufstock Newcomers - deci vor canta pe 3 August in clun elephant din Bucuresti ( le tin pumnii pe mai departe, dar sunt sigur ca vor ajunge pe scena festivalului in acest an).

Niste recenzii despre ce stu baietii live puteti gasi aici si aici ! Enjoy!

Momentan nu exista bani pentru un EP macar, dar sugestii/sponsorizari sunt mai mult decat binevenite.

No comments: