04 May 2010

Arborele publicitatii

copac brandstalk

Clientus Mesagerus – aka Account Executive: un permanent îngrijitor al “puilor Clientidelor – mărcile – care îsi petrece ziua alergând între cuibul Clientservus-ului şi cel de Creativus-i.
Pater Omniclientes – Account Director: trăieşte acolo unde se găsesc branduri, trend-uri şi bugete
Medicus Brandis – Strategic Planner: well, aici avem veşti mai puţin bune. Pentru ca el, conform Atlasului Publicitar, are un destin tragic, trebuind sa găsească resurse fizice şi mentale pentru a cunoaşte tot ce e marcă sau are potenţial de devenire.
Textae Stillistus – Copywriter: iubeşte cuvintele mai presus de orice, căci din şi pentru ele trăieşte
Mouseus Genius – Art Director: trăieşte în simbioză cu Textae Stillistus
Bossus Creativus – Creative Director: separă sămânţa bună, germenele creativ, de pleava industriei
Factotum Preproductiae – DTP-ist: trăieşte între 8-12 ore conectat la mouse şi la monitor
Ave Master – AV Producer: cordonul ombilical între agenţie şi casa de producţie
Furnisorum Omniscientes – Print Production Manager: diferenţiază suporturile (hârtie, carton, plastic, textile etc) şi nişele ecologice în care se produc acestea
Giarpius Premonitorum – Media Planner: vânează publicuri şi convinge Clientidele că “prada" oferită e cea mai eficientă
Media Dealerus – Media Buyer: se crede despre el că este strănepotul neguţătorilor din Levant, Fenicia sau Bizanţ
Bossus Supremus – General Manager: mănâncă informaţie pe pâine şi îşi consumă energia in pitch-uri.

Genial post, via IQAds si Marius Sescu

No comments: