27 May 2010

Am facut act de prezenta la Offline 2.0 @ Bucuresti

Daca tot am ajuns prin sudul tarii si m-a luat Titus sub aripa lui protectoare, s-a gandit ca as putea vedea si cum sta treaba la intalnirile lor offline de onlineri.
Mi-a placut mult ideea ca evenimentul s-a desfasurat in jurul unei expozitii de fotografie/grafica digitala/pictura realizata de blogeri si twitteristi prezenti si ei la reuniune. In Cluj nu prea sunt astfel de meet-uri tematice, ca sa nu mai vorbesc de sustinere din partea unor branduri. Offline 2.0 a avut loc la Pizza Hut, gazda care ne-a oferit pizza (normal), bauturi si inghetata. M-am simtit ca la un festin unde cred ca eram cea mai mica si mai invizibila.
Act de prezenta au facut oameni mai mult sau mai putin cunoscuti mie: Adrian Ciubotaru, Nihasa, Necenzurat, Piticu21 cu al sau ras celebru pe aici, Matilda, Florin Badita, Chinezu - care bineinteles m-a aparat ca un baimarean adevarat de-al meu ce e, etc etc. Ciudati participantii, cel putin la o prima impresie el fugitivo. Poate nu sunt eu obisnuita cu stilul, poate eram doar prea outsider. M-am bucurat insa ca nu s-a discutat doar despre joburi sau barfe, care cine ce mai face.

Fotografii am pus AICI. Enjoy! Si multumesc ca m-ati primit printre voi, desi sunt din "provincie"!

No comments: