21 April 2010

Conferinta Media Online

Dupa ce m-am chinuit sa scriu un post formulat frumos despre conferinta la care am luat parte luni, netul meu furat de la vecini mi-a facut figuri si nu s-a salvat nimic. Din lipsa de timp, m-am reapucat cu intarziere de el.
Conferinta despre care discut in aceste randuri a avut loc in cadrul jobShop - Cariere de Succes si a avut tema Media Online - un Business de actualitate. M-a atras din doua motive: primul, pentru ca sunt direct interesata de subiect, iar al doilea, deoarece cunosteam invitatul.
 Personajul principal a fost Lorand Minyo, una bucata om care a stiut cui se adreseaza; astfel, a venit imbracat intr-o tinuta casual, iar eu una, consider ca a dat foarte bine in fata publicului care era format din studenti si proaspat absolventi. Mi-a placut ca nu s-a axat foarte mult pe prezentarea powerpoint, si-a trecut ideile de baza, succint, cu caractere mari, si a adaugat cateva imagini; la final nu a uitat sa isi mentioneze datele de contact.
O idee excelenta, pe care in pauza a recunoscut ca a furat-o de la Obama, a fost cu intrebarile venite de la fiecare participant si puse in Google Moderator. Unele s-au repetat, unele au fost votate, unele au fost excelente, unele puerile. Normal. A interactionat cu fiecare in parte, a raspuns pana am fost toti informati si satisfacuti. Nici in pauza nu a avut timp sa isi fumeze tigara, tinerii l-au asaltat cu intrebari, au profitat de aptitudinile lui de consultant; entuziasmul lor cred ca l-a bucurat.
Sala a fost chiar plina, lumea a intrat si a iesit, numarul s-a pastrat constant pana la pauza. Apoi au ramas doar cei care erau chiar interesati de ce se discuta. Mi-am notat si eu o idee care m-a atras din prezentarea lui:
"Content is King, distribution is King Kong", de altfel o veche zicala despre media.
Ce am mai remarcat a fost ca la inceput, pana s-a obisnuit cu postura in care se afla, limbajul trupului a transmis emotii, gesticula mult, isi schimba des pozitia, se juca cu telecomanda proiectorului, avea nevoie de apa. Stiu perfect cum e, la fel ma comport si eu in situatii de genul. M-am bucurat sa stiu ca se intampla si la case mai mari.

Tin sa il felicit pe aceasta cale pe Lorand si sa mentionez inca o data a sa auto-intitulare "Liaisoning Strategist, Trend Spotter & Internet Enthusiast" care imi place exagerat de mult.
Nu mai stiu exact ce am scris prima oara, banuiesc ca am urmat aceleasi idei de baza.

1 comment:

Lorand R. Minyo said...

Multumesc pentru cuvintele frumoase, sper ca ai ramas cu ceva in urma prezentarii.

Am avut oarecum emotii pentru ca nu imi cunosteam foarte exact targetul: doar jumatate din cei prezenti s-au inscris efectiv, restul au venit nenuntati, lucru care m-a bucurat de altfel :-)

In ceea ce priveste gesticulatia ai dreptate - nu stiam la ce se asteapta auditoriul si de aceea vroiam sa sar cat de repede posibil peste prezentare si sa ajung la dialog iar astfel sa aflu ce-i interesa cu adevarat. Intr-adevar, nimeni nu este lipsit de emotii :-)

Inca o data iti multumesc, apreciez articolul tau!