27 March 2010

Random Thoughts. part 2.

1. Road trip + party stabilite in jumatate de ora. Asta inseamna ca imediat plec spre Baia Mare cu niste prieteni la after party-ul de la Five-O JibStars :))
2. Am tras 3 portii de plans azi and more to come - asa se intampla cand IAR imi pleaca un prieten foarte drag din tara cu slabe sanse de a-l vedea in curand. Well, Sandule, sa imi aduci cate o piatra din fiecare port si sa nu ma uiti. Cam atat iti cer.
3. Am poze publicate pe Blogul KISS FM si sunt mandra.
4. Ieri a fost o zi excelenta : un prieten s-a oferit pe post de model si mi-a oferit dotarile lui de studio pt un photosession; pentru ca a fost incantat de rezultat, am stabilit astfel de intalniri si pt saptamanile ce urmeaza. Cine zice ca e usor sa faci foto de studio, se inseala al dracu. Insa mi-a placut la nebunie sa testez obiective si lumini.
5. Am primit mesaje de la persoanele la care ma gandeam, mi-a vibrat inima de bucurie. E un sentiment placut sa stii ca exista oameni who give a shit on you.
6. Concertul de aseara a iesit mai bine decat ma asteptam. Fetele de la Sleazy au fost mai mult decat energice si incantate de eveniment, li s-au cerut 2 bisuri si poporul le-a ridicat pe fiecare peste multime. pacat ca nu era scena sa se puna de stage diving.
7. Una bucata amic (Alex K) s-a oferit sa imi cumpere aceasta sacosa/geanta/traista/plasa/whatever impreuna cu insigna in urma concertului de aseara :) am fost mai mult decat surprinsa de gest.

8. Am descoperit azi ceva foarte interesant, de care eu nu am mai auzit: camere care nu produc niciun sunet si interogarea folosind sunete de nivel foarte inalt. Mai multe detalii aici, puse pe coloana sonora realizata de Massive Attack. Filmul este preluat de pe canalul YouTube al  Future Shorts

1 comment:

Anonymous said...

poate te gandesti la fotografie de moda... pan' la anu' in vara iti dau timp sa te pregatesti:D