13 December 2009

Schimbare de ultima ora

Mosule, nu imi mai doresc nici tableta grafica si nici blitzul din scrisoarea trecuta. M-am indragostit la prima utilizare de un Nikon SB-600. E mare si negru si se misca oricum imi doresc eu.Chiar nu stiam ce potent e, cate feluri de lumini iti poate crea. Are un defect mare si tare - e al lui Psaico , racitul saptamanii. Incredibil dar m-am bucurat de absenta lui azi noapte in Midi (please don't hate me) si chiar am profitat de asta facand enshpe mii de fotografii unde numai el facea de obicei pentru Clujlife. Sa fac parte din haremul lui e din ce in ce mai interesant, insa mai am pana sa scot fotografii chiar ok la evenimentele muzicale din Cluj. Si mai am nevoie de un blitz **  Santa, rings a bell? :)
Stiu ca tot din banii mei adunati voi putea face si investitia asta, insa astept. In aprilie oricum e un nou concurs de off-road in Sibiu la care sunt gata angajata. Abia astept!

No comments: