16 December 2009

Open Coffee @ Baia Mare

Voi da copy-paste din blogul lui Chinezu deoarece el organizeaza si el stie cel mai bine ce urmeaza sa se intample la acest #OpenCoffee:
"Asa ca, dragii mei, va invit pe care vreti si care puteti luni, 21 decembrie, de la 9.30 la Open Coffee Baia Mare in sala de conferinte de la etajul 2 a cladirii Raiffeisen Baia Mare (Bd. Unirii, vis a vis de Casa Tineretului), intrarea din stanga. Intrarea e libera, dau eu o cafea, o apa si, hai ca imi sunteti simpatici, un suc :D Ce se intampla la Open Coffee? Ne adunam cei din onlineul baimarean (care vor sa vina), discutam despre proiectele din online, socializam, schimbam impresii. O sa anunt cel tarziu maine proiectele care se vor prezenta luni. Keep in touch.
Pana una-alta, cei care vreti sa veniti puteti da un comment aici ca sa vedem cat de cat cum stam. Adica sa vad io cata cafea trebe sa aduc :D"

1 comment:

Crus4d3r said...

Foarte tare :)) cu ocazia asta am inceput si eu sa ma uit la reclame despre axe