27 October 2009

Addiction

Nu tin minte sa fi avut vreodata ceva de comentat legat de mioritatile sexuale. Persoanele din comunitatea LGBT m-au atras mai mult decat m-au dezgustat si m-am bucurat sa descopar printre cunoscuti astfel de omuleti. In schimb am avut comentarii deloc necesare pe baza proiectului meu de campanie sociala cu tema tolerantei fata de comunitatea LGBT (lesbian-gay-bisexual-transgender) and that really sucks.

Cel mai si cel mai tare ma amuza cand spun in public tema serialului meu preferat, Queer as Folk. Nu multa lume stie, insa queer = În ultimele decenii a devenit un termen colectiv pentru minorităţi sexuale şi pentru comunităţi cu practici sexuale considerate non-normative (from Wikipedia). Totusi, eu am ajuns sa-l vad pentru a patra oara desi are 5 sezoane de cate aproximativ 20 episoade. Il traiesc de cate ori il vizionez, rad si plang alaturi de personaje cum nu fac nici la filme. Comic sau nu, pe langa faptul ca imi place ideea si faptul ca nu e lent ca si "Tanar si nelinistit" , are si niste personaje delicioase, fiecare diferit, intruchipand cate o varianta de personalitate a unei persoane din minoritatile sexuale. Iar Gale Harold,cel care are rolul principal, e exagerat de yummy. Alaturi de cateva prietene am stabilit ca e cel putin hot in toate ipostazele. Mai jos e intro-ul serialului, nu am putut alege doar un clip deoarece sunt prea multe reusite.



Datorita Queer as Folk imi doresc sa ajung pe Church Street din Toronto , care e Liberty Avenue -Pittsburgh din serial.

You can only love or hate them!