12 August 2009

Real Life Insanity

Pentru ca tocmai am fost intr-un paradis nebun,agitat,vesel, rupt de idiotenia de viata ce ma asteapta acasa. pentru ca am dormit 19 ore incontinuu si acum iar am facut noapte alba, insa e 8:37 si ar fi frumos sa dorm putin.

Pentru ca mai vreau,mai vreau,mai vreau acei oameni frumosi,nebuni,care s-au eliberat acolo,in mijlocul naturii,intre straini. Am gasit toate specimenele,de la hoti la mincinosi, de la oameni simpli la oameni incarcati de emotii, de la oameni fragili la oameni puternici..si mi-e dor de toti. Aici, nimeni nu ma intelege, nu isi imagineaza ce e asa fascinant la trantitul prin noroaie si prin paduri de la off-road. Dar e atat de bine...e minunat sa vezi fair play intr-o competitie, unde oamenii pierd din timpul de concurs pentru a-i ajuta pe altii. E minunat sa vezi cum un copilot se imparte in 10 directii pentru a-l putea dirija perfect pe pilot dupa road-book, gps si terra trip...E cel mai satisfacator sa vezi rani in palmile lui in momentul in care trage de troliu fara manusi pentru ca in graba a uitat sa si le puna...E desavarsit ca la finalul unei zile de concurs sa vezi cum cei ce se bat pentru punctaj in campionat beau impreuna, se distreaza, bat palmele si isi ureaza succes pentru ziua urmatoare. E relaxant sa vezi oameni necunoscuti care imbratiseaza prezenta ta si te primesc in ecosistemul lor cu un zambet.

Mai vreau,mai vreau,mai vreau...nopti pierdute in miros de uleiuri de masini si zile in noroaie fotografiind bolizi...

Mai vreau,mai vreau,mai vreau...sa nu am semnal la telefon.

Mai vreau,mai vreau,mai vreau...sa vad cum un strain face minuni in viata unui om.

Mai vreau,mai vreau,mai vreau...sa mi se spuna "Stii, tu esti o fata extraordinara" iar eu sa spun "ti se pare" pt ca nu stiu reactiona la complimente.

Minunatii organizatori - jos palaria omuleti!!! :

Super speciala - proba de traversare peste daciile storcosite:
Myself in action - the purple thingie:
Mijloacele noastre de transport - SUZUKI POWER!

1 comment:

Chris said...

Interesanta relatare!:) In ceea ce spuneai ca te intereseaza vis-a-vis de sportul pe care il practic, ai ID-ul meu de msg si putem povesti mai multe. Numai bine! ;)