17 August 2009

a l f a b e t

Inspirata de "leapsa" sau "tag" sau cum se mai numesc jocurile astea trimise pe bloguri, m-am gandit sa incerc ceva diferit putin: Se ia fiecare litera din alfabet si se scrie, cu ea incepand, un cuvant care sa te reprezinte. The End :)

A - Arome - scortisoara si Davidoff ca favorite
B - Broasca - colectionez
C - Culori
D - Defecte - invat sa mi le accept
E - Empatie
F - Fotografie
G - Grafica
H - Hostel - unul din Sibiu
I - Iubire
J - Joaca - nu cu papusi
K - Kilograme - in plus
L - Lumina - solara
M - Meditatie
N - Natura - relaxare
O - Originalitate
P - Publicitate
Q - Question (in romana nu am gasit) - la ordinea zilei
R - Redescoperire
S - Soare - pe umar
T - Teatru
U - Uragan - in suflet
V - Verde
W - Web - sau online.
X - Xilofon (imi plac suntele lui,dar nu ma reprezinta)
Y - YahooMessenger - deja ma enerveaza
Z - Zmeu - mereu mi-am dorit, nu am avut niciodata

Probabil voi mai schimba,astea au fost primele care mi-au venit in cap. Si e si greu sa alegi doar 1.

No comments: