04 May 2009

The story behind

Care e de fapt treaba cu soarele meu...elementul ce reprezinta o tona de lucruri pentru mine. Povestea lui a inceput undeva pe la finalul clasei a 7a cand un prieten bun a inceput sa imi spuna Sunshine pentru ca "aduceam zambetu pe fetele omilor". Am tot ramas asa, am inceput sa fac desene cu copaci si sori si uneori ardeam centrul soarelui pana se facea gaura in foaie; atunci mi-a spus cineva ca le sun e simbolul patern in familie si faptul ca l-am "maltratat" inseamna ca am probleme cu tatal. AMIN! Exact asa si e/era.
In tot acest timp am desenat mii de sori peste tot si in timp am devenit Sunaina cautand cuvinte derivate de la SUN. Acesta e un nume indian ce inseamna fata cu ochi mari, si chiar mi se potriveste. In hindi 'su' inseamna bun, iar 'naina' inseamna ochi; deci 'sunaina' inseamna 'ochi buni' si am gasit ca mai exact 'ochi frumosi'.
Totodata, e un simbol puternic in mitologie si in cultura, despre el putand fi gasite kilograme intregi de informatie. Mi-a placut ca traducerea lui mot-a-mot din vietnameza inseamna "face of the heavens"
Printre altele, o chestie chiar importanta, soarele si luna sunt considerate elementele ying si yang, iar SUZ are luna tatuata si este simbolul sau ( stiam noi ca ne completam,iar in timp ni s-a adeverit ). Acum ea intentioneaza sa isi mai infiga sub piele tus pentru a-si face un astru solar, deoarece centrul soarelui meu este asemanator cu o luna (dar nu toata lumea vede asa treaba).

No comments: