24 January 2009

nebunia noastra cea de toate zilele


stres.stresiune. cam asta mi se intampla acum.

ma uit la nebunia din jurul meu si ma descopar uneori judecand persoanele pt dementa lor.

dar cand ajung sa ma privesc pe mine,ma speriu.

tu nu ai sa intelegi nimic citind asta,dar acorda-ti un moment in care sa analizezi ce nu iti place la altii, ce judeci si critici legat de ei. vei descoperi ca regasesti acele chestiuni si la propria-ti persoana. e un semnal de alarma: ori schimbi ceva la tine, ori devii mai ingaduitor cu restul.

eu una iti recomand un procent echilibrat din amandoua. promit sa iti faca bine.

devii mai relaxat, eviti certuri sau discutii in contradictoriu, nu le dai motiv altora sa te vorbeasca pe la spate,etc. sunt sigura ca vei gasi destule motivatii pentru asta.


nebunia pe care o mentionasem mai sus e una generala. daca e sa o verific pe cea sufleteasca, din nou nu voi ajunge la o concluzie "comestibila". tocmai de aia nu sunt de acord ca altii sa se lege de ea. e a mea si atat timp cat nu afecteaza pe nimeni,imi doresc ca toti sa doarma linistiti fara sa o controleze din toate partile. cu totii stim ca "noi inseamna numai doi" ( ca bine zice Smiley). So, you little human beings, get a life and grow a brain, they are interesting hobbies.


s t r e s i u n e...inca 3 examene si gata. intre timp, niciun ban, destula distractie, cautare de casa noua, un nod in gat si un zambet ciudat.

No comments: