29 January 2009

details in the fabric

"The bigger the barrier, the bigger the reward for getting past it." - It's damn right. Si am dat la fix de chestia asta intr-o carte recomandata de Emi Gal. Asta ar trebui sa imi fie motto-ul in viata profesionala. In ultima perioada am "reusit" sa abandonez niste activitati cand mi se parea ca sunt prea grele sau ca nu as reusi sa le finalizez cum imi doresc. Ba chiar am refuzat sa fac un logo pentru ca pur si simplu nu eram de acord cu ceea ce imi cerea clientul. Damn,asta am invatat-o de la facultate: unul dintre principiile unui consultant PR este acela de a avea puterea sa refuze un proiect care nu pare fiabil, care nu se potriveste cu doleantele opiniei publice. Iar ideea clientului nu-l avantaja deloc; nu am fost capabila sa-l fac sa inteleaga - am renuntat. Acum cred totusi ca mi-ar fi picat bine banii sai.

Scriam mai sus de Emi Gal. Sunt sigura ca nu prea stie lumea de el, dar e un tip foarte catchy. Pe langa blogul sau si al lui Suz, il mai citesc si pe cel al lui Dragos Bucurenci.
Sunt motivationale si relaxante, totodata, de aceea le verific zilnic ( si MERITA). Celelalte bloguri trecute in lista mea sunt verificate ocazional,cam de 2 ori pe saptamana.

***
If it's a broken part, replace it
If it's a broken arm, then brace it
If it's a broken heart, then face it

***

No comments: