23 December 2008

spirala in stanga, spirala in dreapta.

Ascultam azi radioul - ca deh,sunt acasa - si am auzit niste versuri ciudatele: "when we fall in love, we're just falling in love with ourselves". Ma gandeam care e logica?! Adica toti suntem niste narcisisti,niste egoisti? Nu suntem capabili sa iubim pe altcineva fara sa raportam persoana respectiva la entitatea noastra? ce dracu,ma?! La un moment dat, gandind putin mai la rece si mai optimist, am pus problema altfel: fie ne iubim pe noi vazandu-ne iubiti ( pentru ca suntem diferiti in momentele acelea, suntem putini mai prosti, putin mai pierduti in spatiu, putin mai...cu trifoiu cu patru foi in noi; fie alegem - pe cat se poate sa alegem - ca perechea sa aiba elementele pe care le iubim la noi insine. Ultima varianta nu m-a multumit, pentru ca e stiuta schema legata de atragerea contrastelor: cautam la iubit/a chestiile care noua ne lipsesc si ni le-am dori. Pff,as putea abera si discuta mai multe pe subiectul asta,ca har domnului psihologii ne ofera destule explicatii.

Nu pot sa ma abtin sa ma leg de vreme. Recunosc ca ea e cu mult mai nebuna decat mine, desi nu era necesar asa ceva. Mai mult ca sigur vine Jepurasul, nu Mosu', deoarece prin unele zone inmuguresc tufele deja.

Tot legat de subiect, e vremea cadourilor si mi-am cheltuit toti banii (aia inexistenti,de studenta) pentru cadouri mici. Am decis sa fac si unele hand-made, ca tot e "pe trend" asta. Au iesit niste chestii interesante,dupa ce le inmanez le si prezint pe aici. Ideile mele + ideile de pe siteuri de crafts = inima. Hihi, si eu vreau cadouri...din alea mici mici de la oameni dragi, cu poveste, cu telenovela, cum numai noi stim sa ne facem. Bine, nimic nu se compara cu prietenia lor, si nici cu faptul ca pe 29 e o zi mare pt grupul vesel de 4. Va iesi cu 2 sori si inca niste bucurii mici.

Asadar si prin urmare, sper sa pasteti fericiti cu to(n)tii si sa primiti toate darurile ce vi le doriti. Sa va creasca mare mare (norocul) si sa se lipeasca zambetul de voi. Din directia mea numai de bine, pentru mine, pentru tine, pentru cine stie cine !?

No comments: