27 November 2008

Likes


Imi place sa merg cu metroul prin Bucuresti doar ca sa vad ce carti mai citesc oamenii.
Imi place sa ma plimb cu troleul prin Cluj si sa trag cu urechea la ce muzici mai asculta lumea.
Imi place oriunde sa ma plimb noaptea pe stradute sa vad cate lumini mai sunt aprinse.
Imi place sa merg prin librarii si papetarii, sa testez pixuri si sa imi scriu numele pe hartiutele de proba.
Imi place sa ma trezesc din somn si sa imi vad colega dormind in cele mai ciudate pozitii.
Imi place sa stau cu prietenul meu Earl Grey si sa privesc omuletii care se plimba zgribuliti in diferite directii.
Imi place ca stau la parter si am un geam mare.
Imi plac chestiile handmade si prefer astfel de cadouri.
Imi place sa trimit noaptea mesaje scurte si ciudate, si mi-ar placea sa pot vedea reactiile.
Imi place sa simt miros de cafea si ceaiuri in compartimentul lor din dulap. Am 20 tipuri de ceaiuri.
Imi place sa imi las amprenta asupra oamenilor.
Imi place sa gasesc citate pe biletele in fiecare geanta si buzunar. Si in telefon.
Imi place sa ma simt invizibila in multimea de pe strada.
Imi place sa ma opresc pe pod, cu castile in urechi, si sa ma uit la apa. Niciodata nu vreau sa ma arunc, imi place prea mult viata.
Imi place sa imi gasesc vechile agende si sa stiu ca nu mai sunt ce-am fost.
Imi place sa colectionez pietre din fiecare loc in care am fost eu sau prietenii mei.
Imi plac oamenii.
(tocmai de aia) Imi place sa stau in cafenele si sa ii privesc. Sa imi imaginez la ce se gandesc sau unde trebuie sa mai mearga.
Imi place sa downloadez piese care au titluri catchy. Chiar daca nu-mi plac apoi si le sterg.
Imi plac chestiile mici.

1 comment:

k said...

si mie imi plac o gramada de chestii din cele enumerate :)