06 September 2008

a world inside



Pentru ca noi nu stim altfel.nu cu ei. nu stim sa nu terminam o seara simpla fara o portie de ei,de zambete,de tremurici. De asta o sa imi fie dor si mi-e frica sa nu fi avut desutl timp incat sa o fac sa dureze,si dupa ce plec. Dar ei sunt destul de maturi si de constienti ca unii oameni vin,pleaca,dar poate se si intorc. Oricum ii astept la mine in Cluj.

Ca sa ma simt ca la ora de romana, povestea noastra e una circulara, caci vara s-a incheiat asa cum a inceput. lipsea doar un element, dar daca nu era fizic langa noi,sigur era prezent intr-un ANUME fel. Tot Tracy Chapman, tot Fast Car. ca si ATUNCI. e ca un imn. o oda zilelor frumoase de vara. si CE mai vara! Si fix aseara s-au rememorat toate evenimentele cheie petrecute de la finalul lui aprilie pana in prezent. doar ca am mai adaugat unul pe lista. Si maine e ziua lui Ovi, probabil o sa bifam si asta pe lista.

Am chirie in Cluj, inca un pic si voi fi studenta(finally), am cei mai frumosi oameni alaturi de mine, am cele mai interesante senzatii traite la activ, am cele mai bune decizii luate, am un zambet urias si tamp, am cativa giga de poze si filmulete ca sa fiu sigura ca nu uit nimic,niciodata,am o jumatate de familie care ma sustine si ma ajuta.

WOULDN'T HAVE HAD IT ANY OTHER WAY!

Multumesc. Din nou. Incerc sa ma cobor dintre norisorii libertatii si ai tornadelor fizice si psihice.

" My little tornado
My little hurricano

Last day of magic

Coming through

The eye of the storm

And I hold on to "

No comments: