04 September 2008

i offroad living (loving)

"20LO7
20 is for my age

LO is for your love

7 is for heaven"


Ma gandeam sa fac un review a ceea ce a insemnat vara asta pt mine. Ma gandeam sa ii multumesc lui Cici pentru ca,fara sa vrea,mi-a adus in fata cele mai frumoase momente alaturi de oameni interesanti. Ma gandeam sa ii multumesc lui tata,care nu a avut incredere in mine; numai asa am ajuns in Cluj la Facultate (si muuult ma bucur).

Mi-am pierdut stilul alambicat si captivant de a scrie.Asta datorita eseurilor ce le faceam anu trecut pentru admitere- toate in stil jurnalistic, fara inflorituri, fara metafore si alte chestii -. Ma gandesc ca imi va reveni si creativitatea odata cu inceperea facultatii. Pana atunci,ma bucur ca imi mai ies fotografii bune.Asa stiu ca va merita sa investesc intr-un aparat foto bun.

Anul a inceput ciudat. Si a continuat al naibii de wicked si de twisted. Uneori ma intreb daca puteau sa se intample mai multe, daca puteam sa imi satisfac mai mult pofta de oameni noi. Cel putin unul pe saptamana. Cel putin o chestie noua invatata la 2-3 zile. Cel putin 3 zambete pe zi. Cel putin 3 momente pe care sa nu le uit. Cel putin 3 persoane care sa ma marcheze. Cel putin 3 chestii care sa ma socheze. Cel putin 3 piese care sa mi se lipeasca de retina si de memorie.

Am reusit sa las la o parte o relatie ce dura de 2 ani, descoperind pe parcurs ca a fost cel mai bun lucru ce mi s-a intamplat. El nu mai are ce cauta in viata mea. NU! Apoi am reluat legatura cu persoanele care meritau. Am descoperit ca intalnisem, in drumul asta ciudat al destinului,niste personaje mirobolante. Niste suflete-pereche. Niste bucurii la pachet. Si mai mare sa-mi fie minunea, veneau la bax. How come blessings only come in disguise?

Anca,Ovi,Suz,Erik - au reaparut in joc pe rand,si au adus doar bine.
Ralu,Nico,Roll,Andreea - au fost mereu aici.Le multumesc.
Radu, Mirjam, Bogo, intregul clan de motoristi, pana si Natalio - au fost surprizele anului. Fiecare si-a facut intrarea in povestea mea intr-un mod diferit si special. Fiecare in felul sau mi-a adus zambete cu kilogramul si mi-au bucurat atat sufletul,cat si mintea.



Nu regret nimic. Nici ca i-am refuzat pe unii, nici ca am fost la BORC ( draci beti pe pereti, abia mai tin minte cum s-a decis asta), nici ca am avut telenovele pe tren, nici ca am stat in noroi pana la glezne sa ii filmez, nici ca am venit cu Bogo spre casa, nici ca am avut scandaluri cu Nata (ca pana la urma sa devenim prietene), nici ca o parte din familie a uitat de mine ( asa am ocazia sa le demonstrez ca eu pot," eu sunt magician ", nici ca am lucrat un an si tot nu-mi ajung banii sa studentesc, nici ca mi-am petrecut timpul si ziua de nastere in mirosuri de motorina,benzina, artificii de la aparatul de sudat si drumuri lungi in noapte,nici ca sunt sociabila ( si unii imi spun asta ca o acuzatie), nici ca au divortat ai mei ( na! ), nici ca mai pot sa ii dau o sansa lui Erik, nici ca mi-am perecut >60% din timp cu Suz, nici ca l-am lasat pe SebastiAn sa ne duca acasa cu masina ( hahaha) ,nici ca LOS TROLIJADORES MAXIMOS m-au scos din vale si NICI MACAR nu regret vreuna din dorintele ce mi le-am pus la Perseide, pentru ca vreo 3 sau si indeplinit.

Am avut o vara geniala. Defapt din mai incoace totul s-a schimbat in bine. Nu am mai fost niciodata atat de optimista, nu m-am mai bucurat niciodata atat de lucrurile marunte din viata de zi cu zi. Am trait totul intens, EXTREM,ca sa ii spun asa. Am avut si cu cine, si de ce. Mai rar asa ceva. Sunt inconjurata de oameni de 20 sau de peste 26 ani, iar asta ma face doar sa ma simt speciala. Si matura, de ce nu?

Altceva vroiam sa scriu aici. Si altfel. Dar la mine niciun lucru nu se termina cum ma asteptam.
Suz, iti multumesc pentru tot.Ca ma rabzi mai mult ca mama. Sister Siam Power! ahh,damn. Si SUZUKI Power! Sj.Sj.Sj!

3 comments:

Suz said...

mm...ce demult am asteptat un post plin de viata de la tine.
mai mult tin sa le multumesc eu lui cici si tatalui tau pentru raul transformat in bine.stiu ca fara tine vara mea ar fi fost deplorabila,peste limita legala a plictiselii.si probabila s fi fost inca in depresii.
asa ,amandoua ne-am sustinut,am plans pe umarul celeilalte,am zambit si ne-am uitat la perseide.
si alaturi de tine am invatat sa pretuiesc fiecare moment,sa ma bucur de fiecare zi care se naste.

si iuui ce cute e ovi in poza cu anca,cum sa nu-l ador?
si pe motorisi ii ador,si pe fetele noastre le ador,si toate partiurile de anul asa cu tine,si bucovina,si morful si tot.
e imposibil sa nu ador asa ceva,pentru ca toae se leaga de tine..si tu mi-ai adus numai bine,de cand ne-am reintalnit si pana azi.

ai lav iu siam,will alway do :)

ccq said...

Iui.Cand e offroad challenge? Stiu ca mi-ai zis dar am uitat (evident. ma tratez cu Lecitina de vreo luna) si ma tot intreaba barbatu

ccq said...

Joi si vineri dimineata nu apuc sa vad nimic. Fain cu Riszt diriginta. Da recuperez vineri seara si sambata si duminica cand ma leg de ceva copac de pe traseu.
Ne vedem pe acolo,nu?