27 July 2008

zbang



Azi as vrea sa plang dar nu am de unde aduna lacrimi. Vreau sa ma descarc, nu sunt suparata sau ceva de genul. Viata asta pe care am inceput-o e din ce in ce mai interesanta si ma consider multumita de ea,desi nu e perfecta. Stiu ca sunt puternica - am trecut prin destule pana acum si m-am maturizat - si abia astept sa vad ce mai urmeaza. Imi place sa ma las surprinsa de destin pentru ca, de acolo de sus - sau de jos,sau de la mijloc- Cristi tzese in jurul meu o adevarata telenovela si ii place sa o complice. Nu ma pot plictisi niciodata. Azi am decis sa nu ma grabesc la decizii care baga in schema si trecutul, oricat de mult ne dorim eu sau el chestia asta. Oricat respect intra in joc, oricata afectiune. Stiu ca el va fi acolo forever and ever. Si ne e bine asa,deocamdata.

Ma voi mobiliza sa fac sa semene MORF-ul cu BORC-ul. si daca nu iese,inseamna ca ma asteapta defapt alt drum. nu ma las orbita de semne,prieteni si minuni.si nicidecum de senzatii. mereu am considerat ca am capul in nori si picioarele super bine infipte in pamant. sa speram ca fluturii din stomac n-o sa ma faca sa zbor, sa am picioarele deasupra nivelului solului.

Azi fac reclama la un site, un site cu de toate. Numai bun daca vrei sa vezi ceva nou, daca vrei sa iti delectezi ochii. Mai atractiv decat el nu am nimic acum,e cam blank prin capul meu si nici nu am mai avut rabdare de internet.So, go check Creative Cheaters!!!




No comments: