16 July 2008

bullSHIT NEWs


Era si cazul sa mai scriu ceva...de o saptamana tot aman...

Alta supradoza de senzatii,aceeasi minte in o suta de directii.Dupa cum au spus unii, existenta mea pusa pe pelicula ar bate "Tanar si nelinistit" si ca durata si ca nr de telespectatori. totusi,am realizat zilele trecute ca desi o tin tot dintr-o telenovela intr-o aventura si-ntro emotie, unora le merge mai au decat mie. MULT MAI RAU.dar nu dau detalii pe acest subiect.

Ieri m-am hotarat sa scriu si in "jurnal".acolo nu am cenzura. acolo nu verifica nimeni daca ma exprim sau nu corect. Cumva cumva am reusit sa pun o parte din evenimente pe 4 pagini. te-ai fi asteptat sa spun de dragoste,sau sa ma plang, sau sa scriu de faculta...dar nu...NU! eu am depistat 4 probleme.Adica 4 oameni, cu diferite functii. si fiecare are o chestie pt care spun mai bine nu. Vai, ce ciorba.Daca eu nu mai inteleg eu nimic,cum sa astept de la altii sa o faca?

Agitatie interioara la maxim.Sunt speriata pe de-o parte,dar multumita si vesela pe alta. Diverse directii si o tona de semne de circulatie care ma trimit unde nu ma astept.sau unde nu as avea curajul sa ma indrept. Pe plan sentimental, stiu ca voi muri ori langa un taur ori langa un peste; Pe plan sufletesc, langa un taur sau un rac. Dar pana mor ( si eu), vineri plec sa ma inscriu pe la facultati,ca ar fi cazul.

ete na, ma fac om de cluj si scap,nu? NU! o sa fie si mai palpitant. Damn. Gata,ultima chestie de genu. Schimb Blogul.

No comments: