12 June 2008

mmmmmm



Cu vant prin par si soare in vene...asa am fost ieri.ah,si cu picuri de ploaie pe gene. dupa noaptea ciudat de placuta ( sau placut de ciudata,in caz ca are vreo logica ce spun), m-am trezit in aceleasi brate masive,cu amprente de offroad si viata zbuciumata.Am vazut acelasi chip sifonat, aceiasi ochi mici incarcati de somn si aceeasi privire care tipa ca vrea sa ramana acolo toata ziua. Drumul spre serviciu a fost delicios; soare,picuri de ploaie din nou, Lazy Summer Days prin casti direct spre creier si spre suflet, o tigara aprinsa si un schimb fulgerator de impresii despre noaptea ce nu demult se incheiase, cu Suz.

Am avut langa mine niste oameni geniali,deosebiti, cu o maturitate intelectuala de admirat, cu un inner child numai bun de iubit,si cu multa pofta de viata. Ador zilele astea si zambetul tamp de pe chipul meu. si da, iar imi miroase pielea a el, la fel si pernele.sau oare doar mi-e impregnata aroma in caile nazale?

Incredibil,dar m-as putea obisnui sa ii am pe ei trei in casa mea. Eram 4 oameni infometati cu o lene teribila sa punem mana pe telefon sa comandam ceva food.

" And all in your innerspace boy
You had
hands girl boy
and steel boy
You had chemicals boy
I've grown so close to you "


1 comment:

Suz said...

mai vreau o noapte de aia.
vreau fiecare noapte din viata mea sa fie asa.
iubesc patratul magic si o sa-ti raman pe viata indatorata pentru tot.