19 March 2008

Bring the Noisia





Am multe stari si sentimente de exprimat...am multe dorinte de zis,multe vise de indeplinit...o tona de decizii de luat...un tir de ganduri de aruncat la gunoi...dar tot nu ma pot dezlipi de fotografiile de pe pereti.nu pot sa cred ca odata cu camera mea s-au dus si amintirile. va fi un nou inceput din toate punctele de vedere. stiu ca vei fii acolo,inchis in posta mea,cat e ea de mica, insa cheia am ingropat-o. mi-am dat seama ca asa e mai bine pentru natiune.
Mi-am strans putere din prieteni si din ura si am transformat-o in zambete si pace, o pace exterioara. Mi-e greu sa asortez interiorul cu exterioru,si nici nu vreau sa o fac,atat timp cat astfel sunt protejata de lovituri. DA, nu te mai vreau! DA, merg mai departe! DA,ma simt bine,oficial si neoficial. ma doare spatele,dar trece. inca o portie de mers la teatru si sunt vindecata.

Am fost in sfarsit la Noisia!!! I-am cunoscut si pe Hazee si Mc Agent, am stat la un pahar de vorba cu oameni frumosi, a fost un wibe excelent, am uitat de tot si de toti,m-am simtit pe alta plaenta. Chiar cred ca locul meu e in Cluj,alaturi de toti omuletii aceia speshal din viata mea. Desi ador Bucurestiul si stiu ca as avea mai multe sanse pentru un viitor ok acolo, nu cred ca are rost sa fac facultatea in acel oras. In primul rand din motive financiare,apoi din unele sentimentale si familiale..

Pun cateva poze in amintirea unui uichend excelent,in care am trecut peste starea de depresie si am dat intr-una de euforie. Ze mighty fischy loves her people!


No comments: