05 February 2008

Recomandari

Voi face saptamanal cateva recomandari....Imi place sa fac share de sugestii si impresii, pentru nu pot sa tin totul pentru mine. Saptamana aceasta au placut vazului,auzului,simtului,etc urmatoarele:

***Film: Awake.
Nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fii sa fi fost in locul sau.Dar mi-a placut gestul final al mamei.Mult respect pentru ea.
***Carte: Bantuitii, Chuck Palahniuk.
putina greata, putin amuzament,putina infricosare in momentul in care incercam sa ma pun in locul personajelor…O carte excelenta!
***Muzica: Crystal Castels. Aici ii puteti asculta, eu recomand Air War. Nintendo-ish si gay-ish, dar o muzica electronica ne-buna :)
***Event: Tactile Night in The King, Cluj Napoca. 15.02.2008. Seeexy,man! :)

***Senzatie: Renastere. - am explicat intr-un post anterior-
***Digital art:


----------------
Now playing: The Whip - Divebomb (Crystal Castles Remix)
via FoxyTunes

2 comments:

Catalin Negru said...

Ma tot uit pe blog si nu vad o adresa de contact.Ai putea sa-mi dai un semn la darkman_c (around) yahoo (punct) com ? as vrea sa te intreb cate ceva :) Mersi

ana said...

un post foarte structurat si logic. dragutza perspectiva ..

si inca un blog fain pe care sa-l frunzaresc din cand in cand ..