21 October 2007

Vreau sa fiu un animal

De ce e atat discriminare pe planeta asta? De ce nu pot o persoana alba si una neagra sa fie impreuna fara sa fie priviti ciudat de societate?De ce nu e normal ca o asiatica sa se indragosteasca de un latin? De ce daca e pocaita nu poate fi cu un evreu? De ce daca esti ateu fug credinciosii de tine si isi fac cruce cand le spui despre credintele tale? De ce ne intereseaza culoarea, religia, continentul unui om? De ce nu acceptam lesbienele si homosexualii? Ei de ce nu se pot iubi? Avem noi puterea suprema de a merge la o persoana heterosexuala sa ii interzicem sau sa ii blamam relatia? NU! Pentru ca aceea este "normala". Ce naiba e "normalitatea" asta? De ce am trecut cu familia pe Podul Artistilor din Paris, renumit pt hippie, drogati,artisti si persoane homosexuale( asta in special noaptea), si tata a inceput sa isi bata joc in limba romana de toti acei "gay"? In limba engleza cuvantul GAY reprezinta si o fericire interioara, o armonie. Uneori chiar si eu sunt gay,si tu,si celalalt care n-a mai citit pana aici postul, pentru ca le iau partea homosexualilor. Eu pur si simplu m-am saturat. X nu e bun pentru ca e maghiar, celalalt pentru ca e negru, celalalt pt ca.....etc etc.
Mult mai simpla e situatia la animale. Azi faceam cumparaturi pentru animalul meu si am vazut la Pet shop un rosetta(porcusor ciufulit) care se indragostise de o scroafa normala de guineea. Erau asa frumosi impreuna...Si am mai gasit pe net fotografiile de mai jos. Animalele nu au bariere sociale.

2 comments:

Anonymous said...

Era bancul ăla cu ţiganii: Ştii, eu n-am nimic cu ţiganii, dar i-aş omorî pe toţi :))

Animală! Btw, eşti combinată cumva cu vreun ungur, negru, asiatic or whatever? :))

AH, mi-e somn la ora asta... ştii, nu? :P

Sunaina said...

Vlady...al meu e putin grec,putin neamt si in rest roman. deci nu din cauza lui am scris asa ceva :D