13 August 2007

Schimbare

Nu mi-a mers internetul cateva zile. In prima din ele,am crezut ca nu voi face fata.Apoi,mi-am dat seama ca exista o viata si in afara calculatorului.Am citit despre jurnalism,despre secretele unui publicitar,despre fotojurnalism..am facut eseuri pentru admitere..am lucrat pentru 24 FUN. De maine iar imi umplu timpul. Putina grafica, voi face catalogul pt Deilani, niste sonete pentru prietenele dragi, curatenie prin camera,prin ganduri.Ma rontaie o idee: ca ajung in Bucuresti si nu voi avea nici un aparat foto bun - caut sponsori si pt el - nici laptop/pc. Cred ca ma voi simti rupta de lume, insa nu poate sa fie decat bine. A new life.Oameni noi, frumosi,urati -ma refer interior,nu exterior-.Alte locuri,alte stiluri,alte sume, alte gandiri,alt accent.Abia astept,dar oare Bucurestiul ma asteapta?













3 comments:

Ana said...

Cu siguranta Bucurestiul te asteapta :)
Ai sa ai parte de experiente noi si interesante care te vor schimba, mai mult sau mai putin. Depinde de tine sa-ti pastrezi naturaletea :)
In fine...ai un blog foarte dragut..si iti urez bafta la admitere la FJSC (nu de alta, dar acolo sunt studenta si eu ;) )

Anonymous said...

Bucurestiul nu asteapta pe nimeni... El si-ar fi suficient siesi, cred. Dar te vei bucura tu foarte mult in a-l descoperi, in a te plimba pe strazi aglomerate sau pe stradute pavate, cu case si vile vechi si adormite, in a ramane peste ora 11:20 la o ceainarie cu lumina slaba, pierzand astfel ultimul autobuz catre camin ...

Sunaina said...

Acum sunt sigura ca nu ma asteapta,desi ma imaginez adeseori incercand sa-l descopar.Poate anul viitor.