14 July 2007

+ recomandari

1. Nu stiu cum as face dar as dormi cam 2 zile incontinuu,atat de obosita sunt. insa, am timp de 4,maxim 5 ore de odihna si in rest, bag romana la greu pentru admitere. durere!durere de cap..de mana de la atata scris...de ochi de la monitorul asta pe care m-am saturat sa-l privesc. imi arata numai subiecte de admitere, admitere care nu e mai importanta decat cea din septembrie. durere de inima, asta de la prea multe bullshit-uri care sunt pe acasa.

2. am descoperit un nou hobby, sa caut din blog in blog chestii cat mai interesante, oameni care au ceva mai interesant de impartasit decat doar fapte banale . Asa am gasit o mare parte din persoanele pe care va invit sa le verificati, sunt trecute la To Visit, in dreapta.

3. Am un vis in care Regina Spektor concerteaza si la noi, daca aseara tot a fost Tori Amos in Bucuresti.Aaaargh, o multitudine de alte evenimente au avut loc zilele astea in capitala. Ma gandesc cu extaz ca din octombrie imi voi face veacu pe acolo, in caz ca reusesc sa devin studenta.
Anunt: caut colega de apartament :)



4. Recomandare pt ziua de azi: Vedeti filmele
Jeux d`enfants ( il gasiti in varianta Love me if you dare ) si The Lake House. Ambele romanticoase, insa in feluri total diferite.


No comments: