03 June 2007

Crima sau sinucidere?


Se fac 10 zile de cand capul meu este facut patrat. Nu stau nopti intregi ca altii sa urmaresc `minunea`, insa mutand din greseala pe canalul OTV,in orice seara, gasesc abordat acelasi subiect de discutie. Nu cred ca trebuie sa mentionez tema, va veti da seama pe parcurs despre ce vorbesc.
Totul se desfasoara sub forma de proces civic public,live. Exista martori, probe (imagini,mesaje,etc), trup neinsufletit, rapoarte medicale,pareri pro si contra, s.a.m.d. De ce nu se muta totul intr-un tribunal? de ce nu o dau parintii in judecata pe respectiva profesoara - adultera- criminala - mincinoasa - etc. ? de ce sunt atatea probe impotriva ei in timp ce aceasta se plimba pe strazi si se muta din tara? de ce nu recunoaste odata ca sa pot dormi si eu linistita, sa nu mai aud vorbindu-se incontinuu despre acest incident/accident? Sa incep sa fac critica asupra ei? pot sa ma invart intre literatura ( specializarea ei e limba romana) , psihologie, filosofie sau orice altceva mai intereseaza. Consider ca televiziunea a dovedit deja vinovatia ei, dar nu-i poate oferi un loc rece si execrabil din inchisoare. Nu e un pedagog, nu e o entitate cu toate pasaricile in cuib., nu e o sotie si nici o credincioasa. E un nimic, dar parerea mea chiar nu conteaza. Dan Diaconescu primeste de repetate ori acelasi msg de la persoane diferite, precum si altele detinant cele mai diverse opinii. Care este influenta acestui fapt?Ca si-a schimbat ea declaratiile? Nu, dovezile au determinat-o sa faca aceasta, iar canalul tv primeste bani datorita pretului ridicat al msg-ului, diferit decat cel normal.
In alta ordine de idei, prim-planurile cu baiatul decedat sunt socante, traumatizante, starnesc mila si repulsie totodata. Nu era cazul ca acestea sa apare pe micul ecran, in niciun caz necenzurate. Ii denigreaza imaginea, desi in acest moment consider ca si pozele alaturi de asa zisa profesoara fac asta.

Gata, pun punct aici. Am urmarit circa o ora din emisiune si mi-am dat seama ca e facuta doar sa atraga audienta si sa puna sare pe rana familiei si a prietenilor.Nu cred ca acestia doresc sa afle opinia intregii natiuni, ci ca politia sa o prinda pe criminala, dar mai mult si-ar dori ca baiatul sa nu fi murit.

Cand centrul atentiei tuturor din jurul meu este acest eveniment, ce rost are sa ma pun sa scriu aici despre mine, despre unghiile mele rupte la bowling, despre cartile cu drogati pe care le citesc, despre dragoste si alte minuni, despre paralelismul meu cu bacalaureatul....despre fotografie?
Dar, cine stie ce urmeaza in `episodul urmator`....

Imaginea de alaturi este potrivita cu contextul, deoarece prezinta o batrana care isi indreapta mana, cu durere in suflet si lacrimi in ochi, spre mormantul fiului sau. Aceeasi este si senzatia pe care o traiesc parintii baiatului despre care am vorbit azi.

2 comments:

ana said...

probabil daca ar renunta la *tacere* acea doamna profesoara si ar spune odata pt totdeauna ce s-a intamplat acolo, daca era si justitia umpic altfel si nu puneau eticheta de sinucidere inainte de ancheta acum am fi avut cu totii *liniste*. haha

si eu mai vad seara cate jumatate de ora din emisiunea respectiva si oricat de multi bani ar avea de castigat pe urma audientei (e si avantajul otv-ului toata chestia asta) mna ar trebui s-o faca pe individa sa cedeze si in mod sigur asta incearca ei sa faca.



salutari,

Sunaina said...

pacat ca ea isi tot schimba declaratiile. comic e ca si legistii au spus ca e sinucidere, desi sunt atatea care dovedesc contrariul...